
Markowe produkty turystyczne
dział:
autor:
Adam Edward Szczepanowski >> zobacz inne pozycje autora
wydawca:Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
ISBN:978-83-208-1986-1
data wydania:2012
wymiary:16.2x23.7cm, 212 s
oprawa:miękka



Markowe produkty turystyczne
Turystyka jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się sektorów współczesnej gospodarki. Zaostrzająca się konkurencja i rosnące oczekiwania turystów sprawiają, ze coraz ważniejsze stają się efektywne koncepcje kształtowania produktów turystycznych oraz skuteczne zarządzanie w turystyce. W książce autor omawia:
• istotę i cechy produktu turystycznego,
• korzyści wynikające ze stosowania marki w turystyce,
• cykl życia produktu turystycznego,
• turystyczny łańcuch wartości markowych produktów turystycznych,
• koszty i korzyści związane z prowadzeniem turystyki zrównoważonej,
• proces tworzenia i wdrażania markowych produktów turystycznych w Polsce.
Autor, Adam Edward Szczepanowski napisał tę książka z myślą o studentach różnych typów szkół na kierunkach związanych z turystyka oraz rozwojem regionalnym i lokalnym. Z pewnością będzie też przydatna pracownikom samorządów, organizacji pozarządowych oraz biur podróży specjalizujących się w turystyce krajowej.

autor: Praca zbiorowa, Piotr Krasny, Dominik Ziarkowski,
cena: 14.00 zł 14.00 zł
autor: Agata Balińska Anna Sieczko Jan Zawadka,
cena: 46.00 zł 46.00 zł
