
Podstawy zarządzania. Podręcznik dla studentów kształcących się w zakresie sportu i turystyki.
dział:
autor:
Tadeusz Ambroży Leszek F. Korzeniowski >> zobacz inne pozycje autora
wydawca:EUROPEAN ASSOCIATION for SECURITY
ISBN:978-83-61645-06-1
data wydania:2013
wymiary:21 x 15 cm, s. 256
oprawa:miękka



Podstawy zarządzania. Podręcznik dla studentów kształcących się w zakresie sportu i turystyki.
Współczesny sport i rekreacja jest źródłem szczęścia wielu ludzi, a także zjawiskiem społecznym, wychowawczym, kulturowym i gospodarczym znaczącym dla rozwoju społeczności lokalnych, zjednoczonej Europy i całego globu. 60% Europejczyków regularnie uprawia sport w 700 tys. klubach sportowych lub poza nimi.
Także turystyka należy do najważniejszych zjawisk ludzklości, a gospodarka turystyczna jest główną gałęzią gospodarczą współczesnego świata. W 2012 r. po raz pierwszy w historii liczba turystów przekroczyła miliard, w czym ponad połowę ma Europa.
Zarządzanie w tak znaczących i złożonych obszarach aktywności człowieka wymaga dużej wiedzy i różnorodnych umiejętności. Na uczelni najpierw studiuje się podstawy, następnie możliwości stosowania, ażeby przejść do zaleceń praktycznych.
Służąca temu celowi książka "Podstawy zarządzania" jest podręcznikiem dla studentów kształcących się w zakresie sportu i turystyki składającym się z dwóch części:
- pierwszy rozdział zawiera podst. pojęcia dot. sportu i turystyki, menedżera i jego osobowości wraz z przeglądem najważniejszych koncepcji zarządzania, a także omówieniem miejsca i roli marketingu i sponsoringu w zarządzaniu.
-drugi rozdział obejmuje charakterystykę 4 podst. funkcji zarządzania: planowania, organizowania, motywowania i kontrolowania.
Książka powstała na zamówienie studentów oraz doskonalących się menedżerów sportu, rekreacji i turystyki, stąd też jest ona zgodna z wymaganiami programowymi studiów licencjackich i magisterskich.

autor: Ziemowit Bańkosz,
cena: 20.00 zł 20.00 zł
autor: Szczechowicz Bartosz,
cena: 42.00 zł 42.00 zł

